2008 m. spalio 10 d., penktadienis

Lutin d'automne

Tuo tarpu, kai spartuolės siuvinėtojos jau ruošiasi Kalėdoms :-) ...

Mano rudeninis nykštukėlis, DMC- inis variantas, aišku, vaizdas prastesnis, nei su Atalie siūlais, bet... Man bus mielas ir šis ;-) Vis dar panašus i nematomą žmogų, nes be veido, neturėjau reikalingos spalvos, po savaitgalio reikalas bus ištaisytas ;-)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Koks mielas!.. :) Ir su DMC siūlais puikiai atrodo, tiesiog kitoks variantas, nei su Atalie, ir nė kiek ne prastesnis.

Och, mane pavydas mirtinai užgrauš su tais TRALALA dizainais, visos tik siuvinėja, siuvinėja, ir aš noooorriuuu!.. :)))

Dovilė rašė...

tikrai spalvos puikios, rudeninės.
Bet reiks ir kalėdinio į kompaniją :)

Vaida rašė...

Sodrus, gražus ruduo :). O aš pritariu, būtinai reik ir kalėdinio ;)

Loreta rašė...

Ooo, koks fainuolis! Broliukas! Puikiai ir DMC atrodo:)

JolantoS rašė...

Aha, reiketu pirkt broliuka! :-)Siaip svajoju ir apie riestabate sesute! ;-)

Loreta rašė...

Tai laiko užtektinai dar ir broliui, ir sesutei:)